אודות

נתחיל בלמה ?

המטרות שהקמתי את האתר הן מגוונות, חלקן לטובתי העצמית וחלקן לטובת הכלל:

✔️ תמיכה – הלוואי וכשהתחלתי היה לי מקום להגיע אליו כשצריך עזרה / למצוא את הדרך שאני רוצה ללכת בה. יש היום קבוצות בפייסבוק שהן לא רעות בכלל אבל אתר מרוכז לא מצאתי.

✔️ שיתופי פעולה – אני בטוח שבעקבות האתר האלו יתפתחו שיתופי פעולה.

✔️ התמקצעות – אני מאמין שברגע שמסבירים לאנשים/עובדים אחרים, דברים שוקעים טוב יותר וגם נשאלות שאלות שלא תמיד חושבים עליהם.

✔️ ערך – מאוד חשוב לנסות להוסיף ערך בעולם ומקווה שאצליח באמצעות האתר.

איך זה הולך להיות?

אז דיסקליימר אני רואה חשבון אבל חשוב לקחת בחשבון שיכול להיות שטעיתי ושאני כותב על נושאים באופן כללי וזה לא מהווה תחליף לייעוץ מקצועי במידה וצריך.
מצאתם טעות אשמח שתכתבו לי.
הרעיון הוא להעלות חומרים שהתעסקתי איתם במסגרת עבודתי ולתרום מניסיוני כדי לעזור לרואי חשבון וגם ללמוד נושאים חדשים על ידי כתיבת תוכן ודיון יחד אתכם.
הכוונה היא לכתוב מידע פרקטי שיעזור לאנשי כספים (רואי חשבון/מנהלות חשבונות חשבי שכר וכו') שעובדים בחברות.
רוצים לכתוב חומר לאתר גם כן (עם קרדיט כמובן) Wellcome, ניתן לשלוח אליי במייל Roeahesbon@gmail.com או דרך פרסום מאמר אורח.

מי אני?

עשיתי התמחות במשרד קטן ולאחר מכן עברתי לאחד מה-big4 ומשם המשכתי לחברות פרטיות וציבוריות, יצא לי להשתתף בהנפקה ראשונית שנפלה ואחת שהצליחה, עשיתי שכר למאות אנשים, בדיקות נאותות, חשפתי גניבות ומעילות והתעסקתי המון בנתונים וממשקים ממערכות תפעוליות למערכות כספיות.
אני לא איש של תקנים חשבונאיים בכלל, תפעול חברה זה הפורטה שלי.
כרגע מעדיף להישאר אנונימי (למרות שמי שממש יתעקש כנראה יוכל לגלות).

למה השם רואה החשבון?

השם הוא מחווה לסרט ״רואה החשבון״ בכיכובו של בן אפלק מ-2 סיבות:
הסרט הצחיק אותי בעיקר, וכחלק מעבודתי קרה לי שמישהו אמר לי שכשהוא מדמיין אותי עובד הוא נזכר בסצנה בחדר ישיבות (לא עושה ספוילר צפו בסרט). 

Scroll to Top
דילוג לתוכן